+359 892080727
+380 675132818
Болгарiя
м. Бургас

Реєстрація юридичної особи на території Болгарії

   Відкриття фірм і підприємств в країні ЄС, а саме в Болгарії (самостійна юридична особа, філія, представництво) та подальше правове і податкове супроводження бізнесу.
1. ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ «ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ЗАХИСТУ» надає послуги із реєстрації на території держави Європейського Союзу, Республіки Болгарія: дочірніх підприємств, філій, представництв вже існуючих українських компаній. Також надаємо послуги щодо реєстрації юридичної особи в Болгарії.

   Наші фахівці допоможуть Вам із вибором моделі ведення бізнесу. При наявності Вашого бажання ми здійснимо подальшу правову і податкову підтримку Вашого бізнесу.

2. Консультація по впровадженню найбільш оптимальних схем фінансування юридичної особи (філії / представництва).

   Існує безліч схем фінансування бізнесу. Яку саме схему використовувати, залежить від різних факторів, включаючи структуру бізнесу клієнта. Ми допоможемо Вам підібрати і впровадити схему фінансування, яка найбільш підходить Вашому бізнесу.

3. Сприяння в отриманні юридичною особою в Болгарії кредитів / іпотечних кредитів, з низькими відсотковими ставками.

   Зареєструвати юридичну особу в Болгарії може будь-який іноземець, який навіть не має статусу ВНП.

Виняток становить фізична особа – підприємець, який не є юридичною особою.

Переваги зареєстрованої юридичної особи в Болгарії:

  • заняття комерційною діяльністю та робота в якості керуючого;
  • купівля землі (в Болгарії заборонено купувати землю іноземним громадянам);
  • реєстрація транспортного засобу на юридичну особу (придбані іноземцями автомобілі реєструється тільки в Софії з обов’язковою щорічною перереєстрацією);
  • отримання кредитів, іпотечних кредитів на юридичну особу з відсотковими ставками значно меншими, ніж для іноземних громадян;
  • покупка в лізинг транспорту, обладнання, нерухомості;
  • отримання бізнес-візи в Болгарію.

 

Порядок відкриття юридичної особи в Болгарії:

  1. Проведення зборів засновників;

   Для створення ООД необхідне рішення двох або більше осіб – засновників товариства. Збори приймають рішення про створення товариства, визначають унікальну назву юридичної особи, приймають дружній договір, визначають управителя (директора) і суму статутного капіталу. Засновник може бути представлений уповноваженою особою, що має нотаріально засвідчене доручення.

   Кінцевий документ – Протокол про створення ООД.

  1. Підписання дружньої угоди (установчого акту);

   Прийняття та підписання дружньої угоди є обов’язковою умовою створення ООД і занесення відомостей про нього в торговий (комерційний) реєстр. Зміст дружньої угоди визначено статтею 115 Торгового закону.

   При створенні ЕООД установчі збори не проводяться і дружній договір не підписується. Замість цього, єдиний власник капіталу оформляє рішення про створення ЕООД і підписує установчий акт, зміст якого ідентичний дружньому договору ООД.

  1. Призначення керівника (директора);

   Засновникам необхідно призначити керівника, який організовує роботу та керує діяльністю товариства. Особа, визначена керівником повинна подати заяву на реєстрацію фірми в торговий реєстр.

   Керівників може бути декілька. Вони можуть керувати підприємством разом або окремо.

   Відносини між засновниками та керівниками визначаються в договорі на управління, який підписується між керівниками та засновниками товариства.

   При створенні ЕООД керівником може бути єдиний власник капіталу або призначена ним уповноважена особа, з якою підписано договір на управління товариством.

  1. Статутний капітал товариства;

   Мінімальний розмір статутного капіталу ООД / ЕООД становить 2 лева.

   Перед проведенням державної реєстрації товариства, статутний капітал повинен бути внесений на спеціальний рахунок у банківській установі.

  1. Подача заяви до торгового реєстру.

   Реєстрація ООД / ЕООД відбувається на підставі заяви. Заява подається особисто керівником (директором) або уповноваженою ним особою.